Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

U geeft aan dat er vertraging heeft plaatsgevonden tijdens deze reis ter hoogte van 60-119 minuten, maar dit is wel degelijk meer dan 120 minuten geweest. Mijn reisgenoot Daan Sponselee heeft dit exact aangegeven en daarbij was de vergoeding hoger. 

Het lijkt mij daarom gepast om mij ook te voorzien van een hogere compensatie. Daarnaast vind ik het vreemd dat ik zelf ‘meer dan 2 uur’ heb aangegeven en dat jullie spreken over ‘60-119 minuten’. 

 

Ik hoop spoedig voorzien te worden van een reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Serge Vermorken

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem. U moet op een andere manier contact opnemen met de klantenservice van NS International.


Dankjewel @Tochjo , het bleef mij onduidelijk waar hierover contact gevoerd kon worden met de organisatie.


Reageer