beantwoord

contact nav factuur

  • 17 July 2022
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo op 13 mei jl. heb ik een brief naar de NS gestuurd omdat de factuur niet klopte. Ik had eerst twee uur in de wacht op Facebook gestaan, vandaar de brief. Ik vroeg oa geld terug ivm vertraging en er was iets niet goed gegaan bij het uitchecken van mijn medereiziger. Ik heb geen reactie ontvangen, ook geen geld terug gestort gekregen. Inmiddels ruim twee maanden verder. Wat is wijsheid? 

 

 

 

icon

Beste antwoord door ICMmetje 17 July 2022, 14:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via de opties die op de website vermeld staan. Persoonlijk heb ik meer succes gehad met de chat (niet via Facebook) of het telefoonnummer.

Reputatie 7
Badge +4

Brieven worden hooguit laat en in uw geval kennelijk helemaal niet beantwoord. Er is maar één werkend kanaal en dat is Klantenservice. Daar zijn uw problemen ook op te lossen al is het wel lastig dat de tijd om dit soort dingen aan te vragen verlopen kan zijn.

Ik zou het telefonisch of met een chat voorleggen aan Klantenservice. 030 7515155, omdat het nogal complex is. Hou er rekening mee dat het niet meer in behandeling wordt genomen.

Reputatie 7
Badge +3

De chat schijnt momenteel erg druk te zijn met lange wachttijden. Persoonlijk heb ik niet al te lang geleden een goede ervaring via Twitter DM, maar niet iedereen heeft Twitter. En ik lees ook dat het via Twitter de laatste tijd het langer duurt voor je antwoord krijgt, maar dat gaat dan hooguit om dagen, niet 2 maanden. 

Badge +3

Een beller is sneller 😅 +31 30 751 5155 en kost je hooguit wat belminuten (uit je bundel).

Als er iets mis gegaan is met een medereiziger zal die zelf contact moeten opnemen.

Bedankt voor de tips, via de chat stond ik toen ook in de wacht net zoals op Facebook. Zal nog eens bellen. 

Reputatie 7
Badge +3

Voor geld terug bij vertraging kun je een online formulier in vullen of dit regelen via MijnNS. Formulier kun je vinden via zoekfunctie ’geld terug bij vertraging’ (lukte niet om werkende link neer te zetten).

Jouw medereiziger moet zelf contact op nemen met de klantenservice. Reisde hij op saldo dan kan hij kijken op www.uitcheckgemist.nl

 

Reageer