Skip to main content

De kosten van een dagkaart terugbetalen

  • 6 June 2024
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo 5.06.2024 Ik heb een dagkaart gekocht, voor de hele dag.
Om 16.00 uur had ik een afspraak met een advocaat, in Gouda.
Maar de treinen waren de hele weg uitgevallen. Dus ik kon alleen naar Rotterdam.
Ik was de hele dag kwijt voor de reis en het geld voor het kaartje.
En ik kon er niet komen, de trein van Rotterdam naar Gouda ging pas om 16.05 uur.
Kunt u alstublieft de kosten van het ticket terugbetalen?
Ik moest mijn afspraak voor maandag afzeggen.
Schermen en foto's

 

5 reacties

Reputatie 7
Badge

Zoals ik in uw andere topic uitgebreider heb toegelicht, kunt u hier inderdaad geld voor terugkrijgen. Echter is dit een community voor reizigers om elkaar te helpen, dus kan ik - en kan niemand hier - dit verder zoals u vraagt voor u regelen. Geld terug bij vertraging aanvragen doet u in principe via MijnNS, of evt. via het formulier hiervoor direct op ns.nl. Zo nodig bereikt u de klantenservice van NS verder via de chatfunctie op ns.nl, via Facebook of X, telefonisch of eventueel per post.

U kunt voor de vertraging geld terug krijgen op grond van de standaard GTBV regeling.

Dat u uw afspraak bij de advocaat hebt gemist doet daarbij niet ter zake. Dat valt onder het begrip vervolgschade en daarvoor kan NS op grond van de wet niet aansprakelijk worden gesteld.

 

....Dat u uw afspraak bij de advocaat hebt gemist doet daarbij niet ter zake. Dat valt onder het begrip vervolgschade en daarvoor kan NS op grond van de wet niet aansprakelijk worden gesteld.......

@viktor vraagt alleen het geld van kaartje terug.

....Dat u uw afspraak bij de advocaat hebt gemist doet daarbij niet ter zake. Dat valt onder het begrip vervolgschade en daarvoor kan NS op grond van de wet niet aansprakelijk worden gesteld.......

@viktor vraagt alleen het geld van kaartje terug.

Klopt, maar ik weet niet of de vertraging zodanig was dat hij recht had op 100%.

er is geen antwoord.  Ik was op jouw kantoor in Rotterdam.  Ik schrijf je.  u staat vermeld als technische ondersteuning.  op je rare site.  2 advertenties gemaakt.

Reageer