Skip to main content

Ik heb gisteren een e-mail ontvangen dat ik een correctietarief van 20 euro moet betalen omdat ik ben vergeten uit te checken. Nu staat er een link naar Mijn NS en een instructie naar een formulier dat ik in mag vullen om het te corrigeren, maar het formulier is onvindbaar. Iemand tips?

Hallo Bastiaan.mld en welkom bij de NS Community,

 

Krijg je de melding dat het formulier onvindbaar is? Wat je in dat geval het beste kan doen is contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit voor je corrigeren.


Welkom!

Dit blijft maar terugkomen, je krijgt een e-mail over een gemiste (Flex) uitcheck met een link naar Mijn NS (reishistorie).

Daar staat inderdaad je gemiste uitcheck, maar nergens een optie (formulier) om het te corrigeren!

Klopt, dat kan je namelijk niet zelf en moet via de Klantenservice (als het om een reis met NS gaat). Voor reizen met andere vervoerders kan je terecht bij www.uitcheckgemist.nl 

De tekst in de mail is dus onjuist.


Reageer