Skip to main content

Een terugkerend topic, maar het formulier werkt (per 13/12/2024; met eerdere poging per 12/12/2024) niet: wanneer op "verzenden” wordt geklikt, wordt er vervolgens niets geladen/verzonden.

Het kan van alles zijn. Maar ik zou beginnen met proberen om het formulier met een andere browser te verzenden. Dat wil wel eens helpen.

Hallo L. Coomans en welkom bij de NS Community,

Er is geen storing gaande waardoor dit formulier nu niet kan worden verzonden. De tip van iMark is wellicht de oplossing waarnaar je zoekt. Laat je ons weten of hij het dan wel doet?

Verzenden werkt bij mij ook niet, noch op iphone noch op macbook. Morgen maar vanaf mn werk proberen. Wel suf dat NS blijkbaar Safari niet ondersteunt. En vertraging kost zo dubbel tijd: de vertraging zelf en nog eens half uur extra om je claim in te dienen 🙄. Wordt dat ook vergoed??

Ik gebruik al jaren een Mac of een iPhone met Safari om dingen bij NS te regelen. Nooit enig probleem als je alle updates maar installeert.

Ik vermoed gewoon een storing, want ik kom ook niet in Mijn NS (gisteren ook al niet). De app werkt wel maar toont geen prijzen bij mijn reizen van vrijdag.

Oh wacht, een incognito venster werkt (voor Mijn NS) maar die kent de reizen nog niet.

Probeer het eens door deze cookies te verwijderen 

Hetzelfde probleem hier. Meerdere browsers geprobeerd, maar de ‘’verzenden’’ knop doet niks. Net alsof het expres zo moeilijk word gemaakt om je geld terug te krijgen…

Formulier werkt nog steeds niet. Ik heb de volgende browsers gebruikt: Chrome, Edge. 

Formulier werkt nog steeds niet. Ik heb de volgende browsers gebruikt: Chrome, Edge. 

Chrome en Edge zijn ‘onder de motorkap’ hetzelfde, je zou Firefox kunnen proberen.

Het kan zijn dat er een pop-up onderdrukt wordt door een ad/script blocker, maar dan zou een incognito/InPrivate venster (Ctrl+Shift+N) gewoon moeten werken.

Het lijkt erop dat het niet helemaal goed gaat, maar er is wederom geen storing bekend bij ons. Het formulier moet gewoon werken. Ik zal jullie signalen doorzetten zodat dit gemonitord kan worden.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Chrome, Edge, Firefox, Samsung internet, incognito tabbladen: niks werkt. Al meerdere dagen aan het proberen.

Reageer