Op 23 augustus heb ik vertraging gehad tijdens mijn reis naar Rotterdam vanaf Haarlem om het vliegtuig te pakken, ivm een ongeval. Ik heb de situatie per klanten service uitgelegd case 602471423 en het is afgewezen, omdat er geen expliciete toestemming is gegeven voor mijn Uber rit, die initieel € 80 zou zijn maar € 120 werd in verband met files. Ik snap dat ik eerst toestemming had moeten vragen maar ik heb jullie tevens mijn gesprek geschiedenis gestuurd en ik heb meer dan 50 minuten met jullie gebeld en drie medewerkers gesproken die mij allemaal geen duidelijk antwoord konden geven. Ik heb vooral lang in de wacht gestaan en werd vervolgens weer opgehangen en bij het spreken van de laatste medewerker heb ik alvast de Uber geboekt omdat ik anders mijn vlucht niet zou redden, deze medewerker heeft aangegeven dat de rit waarschijnlijk wel vergoed zou worden. Als ik zou omreizen dan had ik mijn vlucht niet meer gered. Echter kunnen de klantenservice medewerkers geen aantekening vinden over dit gesprek of geven ze in ieder geval aan dat er geen expliciete toestemming is gegeven. Ik vind het raar dat ik meer dan 50 minuten met jullie gebeld heb en hier geen aantekening van is gemaakt. Als het niet vergoed zou worden dan had dat meteen aangegeven kunnen worden, zodat ik geen tijd verloor door 3 maal in de wacht te staan en aan meerdere medewerkers mijn verhaal te doen.Een NS baliemedewerker van station Haarlem heeft tevens mij geprobeerd te helpen door de interne spoedlijn te bellen maar dit was ook te vergeefs.