Mijn reishistorie word niet bijgewerkt in mijn app ns account. Maar afgelopen zaterdag wel een vertraging opgelopen, hoe kan ik deze claimen.
gewoon afwachten tot het er wel opkomt. Je hebt nog 3 mnd (-1 - 2 dag) hiervoor de tijd.
Mijn reishistorie word niet bijgewerkt in mijn app ns account. Maar afgelopen zaterdag wel een vertraging opgelopen, hoe kan ik deze claimen.
Via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html en dan zonder Mijn NS.
Mijn reisghistorie wordt niet getoond in mijn NS , ik heb wel mijn kaartnr . Ingevoerd. Er is €20 afgeboekt terwijl ik gewoon uitgecheckt ben. Wat kan ik nu doen?
Het lijkt erop dat er iets is misgegaan waardoor het instaptarief is vastgehouden.
Neem hiervoor even rechtstreeks contact op met de klantenservice van NS.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.