Skip to main content

Mijn reishistorie word niet bijgewerkt in mijn app ns account. Maar afgelopen zaterdag wel een vertraging opgelopen, hoe kan ik deze claimen. 

gewoon afwachten tot het er wel opkomt. Je hebt nog 3 mnd (-1 - 2 dag) hiervoor de tijd.


Mijn reishistorie word niet bijgewerkt in mijn app ns account. Maar afgelopen zaterdag wel een vertraging opgelopen, hoe kan ik deze claimen. 

Via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html en dan zonder Mijn NS.


Mijn reisghistorie wordt niet getoond in mijn NS , ik heb wel mijn kaartnr . Ingevoerd. Er is €20 afgeboekt terwijl ik gewoon uitgecheckt ben. Wat kan ik nu doen? 


Het lijkt erop dat er iets is misgegaan waardoor het instaptarief is vastgehouden.

Neem hiervoor even rechtstreeks contact op met de klantenservice van NS.


Reageer