Mijn reishistorie word niet bijgewerkt in mijn app ns account. Maar afgelopen zaterdag wel een vertraging opgelopen, hoe kan ik deze claimen.
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelMijn reishistorie word niet bijgewerkt in mijn app ns account. Maar afgelopen zaterdag wel een vertraging opgelopen, hoe kan ik deze claimen.
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelHet lijkt erop dat er iets is misgegaan waardoor het instaptarief is vastgehouden.
Neem hiervoor even rechtstreeks contact op met de klantenservice van NS.
Mijn reisghistorie wordt niet getoond in mijn NS , ik heb wel mijn kaartnr . Ingevoerd. Er is €20 afgeboekt terwijl ik gewoon uitgecheckt ben. Wat kan ik nu doen?
Mijn reishistorie word niet bijgewerkt in mijn app ns account. Maar afgelopen zaterdag wel een vertraging opgelopen, hoe kan ik deze claimen.
Via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html en dan zonder Mijn NS.
gewoon afwachten tot het er wel opkomt. Je hebt nog 3 mnd (-1 - 2 dag) hiervoor de tijd.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.