geld terug | NS Community

geld terug

  • 1 April 2022
  • 8 reacties
  • 242 Bekeken

Beste,

Wij hebben weken geleden ons geld terug gevraagd ivm Thalys en trein die niet reden door de storm. Dit was akkoord. Nu hebben wij tot op heden nog steeds niks ontvangen ?? 
 

Mvg,

 

Marjolein


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dan zul je contact moeten opnemen met degene waar je de kaartjes gekocht hebt.

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity wij kunnen niet bij klantgegevens.

Reputatie 7
Badge +1

Hoeveel weken geleden? Je moet binnen een maand een reactie krijgen.

Reputatie 7
Badge +1

Hoeveel weken geleden? Je moet binnen een maand een reactie krijgen.

 

Even deducerend, de voorjaarsstormen waren van 15-2 t/m 21-2 ik neem aan dat het in één van deze dagen was. Dat is meer dan een maand geleden inmiddels.

Hoi Marjolein. Welkom bij de NS Community!

Door drukte is de afhandeltijd op dit moment helaas ongeveer 8 weken. Ook uitbetalingen laten helaas langer op zich wachten. Indien je toch wat meer (inhoudelijke) informatie wilt kan je contact opnemen met mijn collega's van NS International via de chat op www.nsinternational.nl of telefonisch via 030-2300023.

Ik wacht ook al een tijd op het terugstorten van het geld van een compensatie die op 20 februari goedgekeurd is. Het bedrag van 109,90 zou binnen drie weken teruggestort worden. De mail van de goedkeuring vermeldde dat het mogelijk was om bij vragen te replyen op de betreffende mail. Niet dus, want die krijg ik terug alszijnde dat het een noreplymailadres zou zijn. En via de chat contact opnemen heeft geen zin, zij kunnen niks doen en geven het telefoonnummer door waar ik niet doorheen kwam. Lekker weer, kun je weer een berg tijd besteden om je eigen geld terug te krijgen. 

Reputatie 6

Hey Caro8. Gaat dit om een Internationale claim? Dit is namelijk vertraagd door de drukte zoals je in dit topic al kan lezen. Als dit een binnenlandse claim is dan is dit zeker raar en kan je het beste alsnog contact opnemen met de Klantenservice. Als dat geen optie voor je is kan je ook nog contact met mij opzoeken via een privé bericht

Dit is inderdaad een internationale claim. Met alle begrip voor drukte, maar een (nog niet) terugbetaling na meer dan 3 maanden is niet normaal meer. Was het andersom geweest had ik al enkele malen een aanmaning gehad én verhoging van het te betalen bedrag. Dus behoorlijk incompetent van een dergelijk bedrijf. Als ik - als ondernemer - dat bij mijn klanten zou doen, zou het ook omgekeerde wereld zijn dat zij moeten wachten ‘vanwege drukte’. Die verantwoordelijkheid ligt bij jullie. Ik vind het allemaal wel erg makkelijk. 

Als je een goedkeuring hebt ontvangen voor terugbetaling en dat is langer dan 3 weken geleden dan is er iets misgegaan. Je kan dan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken.

Reageer