ik heb in eind juli een reis gehad naar Brussel vanaf Amsterdam centraal en die trein werd toen gecanceld door technische storingen. Ik heb toen de volgende ochtend een trein genomen naar Brussel maar dat heeft ook extra kosten gerekend. Ik heb een aanvraag gedaan van mijn geld terug krijgen en er werd in de mail gezegd dat het ongeveer 6 weken kan duren voordat ik mijn geld terug heb. nou is het al meer dan 2 maanden verder en ik heb nog steeds niks terug of er überhaupt wat over gehoord. Hoe zit dit???
Bladzijde 1 / 1
Hoi deetje2003, en welkom op de NS Community.
Helaas kan het inderdaad kloppen dat je nog geen reactie hebt gehad. Er is op dit moment nogal een achterstand in de afhandeling van deze verzoeken. Heb je wel een bevestiging gehad dat je aanvraag binnen is gekomen? Dan ligt hij zeker op de stapel. Het enige dat ik je dan kan vragen om te doen is het afwachten.
Reken op 3 maanden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.