Ik heb een NS Flex trajectkaart. Omdat voor een langere tijd mijn trein was uitgevallen ben ik via Blauwnet omgereden naar huis. Kan ik hiervoor bij NS geld terugvragen?
Bladzijde 1 / 1
Je kunt het altijd vragen, maar ik vrees dat je hiervoor niet gecompenseerd zal worden. De omreis was, tenzij dit expliciet als alternatief vervoer staat aangegeven, op eigen initiatief.
Wat je wel kunt doen is het formulier geld terug bij vertraging invullen, omdat je door uitval bij NS vertraging hebt opgelopen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.