Ik heb een NS Flex trajectkaart. Omdat voor een langere tijd mijn trein was uitgevallen ben ik via Blauwnet omgereden naar huis. Kan ik hiervoor bij NS geld terugvragen?
Beste antwoord door JurgenH
Bekijk origineelIk heb een NS Flex trajectkaart. Omdat voor een langere tijd mijn trein was uitgevallen ben ik via Blauwnet omgereden naar huis. Kan ik hiervoor bij NS geld terugvragen?
Beste antwoord door JurgenH
Bekijk origineelJe kunt het altijd vragen, maar ik vrees dat je hiervoor niet gecompenseerd zal worden. De omreis was, tenzij dit expliciet als alternatief vervoer staat aangegeven, op eigen initiatief.
Wat je wel kunt doen is het formulier geld terug bij vertraging invullen, omdat je door uitval bij NS vertraging hebt opgelopen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.