Ik ben een veelvuldige treinreiziger. Helaas afgelopen vrijdag had ik toch daadwerkelijk een vertraging van MEER dan 60 minuten op het traject Deventer 's-Hertogenbosch. Dit kwam slecht uit, want ik had een werkafspraak staan. In mijn beleving is het WEL mogelijk om geld terug te vragen. Echter, mijn verzoek wordt direct afgewezen zonder onderbouwing of reden vanuit Nederlandse Spoorwegen (NS). Beste NS, hoe kan ik mijn geld alsnog terug krijgen?
Hoi
Waarschijnlijk is uw aanvraag automatisch afgekeurd door de computer.
Als u op de afwijzingsmail reageert en u uitlegt waarom u het er niet mee eens bent dat uw aanvraag is afgewezen, dan wordt er door een mens naar gekeken.
Houdt wel rekening met een lange reactietijd. Dit vanwege drukte op de betreffende afdeling.
Evaring leert dat er uiteindelijk wel een reactie komt.
Heb je de claim ingediend via het formulier? Voor de rest wil het nog wel eens helpen om een dag of twee te wachten met het indienen van een claim, dus voor een reis op vrijdag bijv. op maandag indienen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.