x
Geld terug bij vertraging vanaf 15 minuten geldt alleen bij reizen over de hogesnelheidslijn. Voor reizen op andere trajecten is het vanaf 30 minuten. Dit is niet recent gewijzigd, maar is altijd al zo geweest.
Hebt u over de hogesnelheidslijn gereisd en minimaal 15 minuten vertraging gehad? Gebruik dan dit formulier om uw claim in te dienen. U kunt het formulier ook gebruiken voor claims voor andere trajecten, maar in dat geval kunt u ook eenvoudig een claim indienen via Mijn NS.
Dag, vrijdag 6 oktober hebben wij ruim twee uur vertraging gehad en gewacht op station Almere centraal. Ik heb geld teruggevraagd. Bij mijn melding kreeg ik een antwoord dat de ene aanvraag niet werd behandeld. Mijn vrouw en ik hadden deze keer niet ingecheckt met de ov-kaart maar een groepsreis aangeschaft. Kosten 34,00 uur (twee keer 17. 00 euro) Vandaag ontving ik 17,00 euro terug, waarvoor dank, maar mijn vrouwen deel krijg we dus niet. Dat bevreemdt mij.
Hieronder onze tickets.. De drie mails en de mail dat ik 17,00 euro terug ontvang.
Nu wachten we dus nog op de andere 17.00 euro
Vanmorgen ‘terugontvangen-mail’
Heeft uw vrouw een afwijzingsmail gehad? Zo niet, dan zal de claim van uw vrouw nog handmatig beoordeeld worden. Zo ja, dan kunt u bezwaar maken door te antwoorden op de e-mail met afwijzing.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.