Enige tijd terug had ik vertraging met de trein van Rotterdam naar Amersfoort en diende een claim in.
Ik kwam met een uur vertraging op mijn bestemming aan.
Toch werd met claim beoordeeld met een vertraging van 30 - 59 minuten. Hoe kan dat?
Enige tijd terug had ik vertraging met de trein van Rotterdam naar Amersfoort en diende een claim in.
Ik kwam met een uur vertraging op mijn bestemming aan.
Toch werd met claim beoordeeld met een vertraging van 30 - 59 minuten. Hoe kan dat?
Beste antwoord door Tomas NS
Hoi mariannevanharten!
Als je het idee hebt dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij de afhandeling van je claim, dan wil ik je graag uitnodigen om je bezwaar kenbaar te maken door deze in een reactie te sturen op de toewijzingsmail. Je claim wordt dan herzien door een collega. Houd er wel rekening mee dat het - mede door de storingen begin juni en begin juli - erg druk is en een reactie even op zich kan laten wachten.
ps: ik heb je topic verplaatst naar de categorie ‘Geld terug bij vertraging’ ter verbetering van de vindbaarheid.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.