![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/ns-nl/attachment/3714b586-3119-4dd1-9d64-1df0a0be45c9.png)
Op vrijdag 3-11-2023 lag het treinverkeer van en naar Utrecht Centraal stil waardoor ik niet meer met de trein op mijn eindbestemming (Vleuten) kon komen. Ik ben eerst gestrand op Amersfoort centraal, hier ging geen trein meer naar Utrecht. Ook was er op dat moment niemand van NS op het station aanwezig en werd zowel telefonisch als via de palen om contact op te nemen op het station niet opgenomen. Ik heb toen uitgecheckt en het station verlaten om te kijken of een taxi een optie was. Dit was veel te duur, dus weer ingecheckt en gelukkig ging er ineens toch nog 1 trein naar Utrecht centraal. Vanaf daar moest ik de bus naar Vleuten pakken, wat een stuk duurder was dan de trein omdat ik een kortingsabonnement heb van NS. Bij elkaar dus 3 losse transacties (door het uit- en weer inchecken op Amersfoort 2 aparte bedragen voor de trein) en het lijkt onmogelijk om dit vergoed te krijgen via jullie systemen. Ik wil graag een geld terug bij vertraging claim indienen omdat ik meer dan een half uur vertraging heb opgelopen en daardoor pas rond 1.30 uur thuis was. Bij de klantenservice wil niemand mij hierbij helpen en verwijst naar het systeem om dit aan te vragen. Echter krijg ik dan een afwijzing omdat het om minder dan 2,80 euro zou gaan. Dit klopt niet want het zijn 3 losse reizen van bij elkaar 7,47 euro (2x trein en 1x bus) die ik wil declareren. Ik zou hier dus graag bij geholpen worden.