beantwoord

Geld terug bij vertraging is afgewezen

  • 12 July 2023
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Op donderdag 29 mei moest ik voor mijn werk van Dordrecht naar Goes en was er tussen 13 en 14:30 geen treinverkeer mogelijk. Ik ben toen met een taxi naar mijn werk gegaan.

Mijn aanvraag claim Geld terug bij vertraging is afgewezen en reactie was: Op desbetreffende dag en tijdstip bij NS geen treinstoring vermeldt staat. Dit klopt niet, want op donderdag 29 juni (tijdstip: tussen 13:07 en 14:30 ) was er daadwerkelijk geen treinverkeer mogelijk. Erg vreemd dus!

Op donderdag 29 mei moest ik voor mijn werk van Dordrecht naar Goes en was er tussen 13 en 14:30 geen treinverkeer mogelijk. Ik ben toen met een taxi naar mijn werk gegaan.

Mijn aanvraag claim Geld terug bij vertraging is afgewezen en reactie was: Op desbetreffende dag en tijdstip bij NS geen treinstoring vermeldt staat. Dit klopt niet, want op donderdag 29 juni (tijdstip: tussen 13:07 en 14:30 ) was er daadwerkelijk geen treinverkeer mogelijk. Erg vreemd dus!

 

icon

Beste antwoord door Daniel 12 July 2023, 05:30

Bekijk origineel

2 reacties

.....ach ja, dat is toch uiteindelijk trekken aan een dood paard....

Reputatie 7
Badge +2

Er is op 29 juni (29 mei wat u ook noemt was geen donderdag) welgeteld één trein naar Vlissingen uitgevallen in de genoemde tijdsperiode. Dus op elk ander tijdstip had u gewoon kunnen reizen zonder meer dan een half uur vertraging op te lopen.

Zie hier het archief van de actuele vertrektijden voor die donderdag.

Reageer