Skip to main content

Ik had vandaag een jongeren dagkaart gekocht, maar er was waarschijnlijk een bug in de app. Mijn dagkaart is niet geüpload maar ik moest wel voor twee dagkaarten betalen. Ik heb de dagkaart niet geopend of niet geclicked, maar de kaart was verwijderd. Ik dacht dat ik mijn geld terug zou krijgen, maar het heeft me niet terugbetaald. Ik heb de andere dagkaart niet gebruikt, hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer