Hallo,
ik heb een traject vrij tussen Haarlem en Amsterdam (rit is ca. 18 minuten max). In September was er geen enkel week waar ik normaal met mijn traject kon reizen. Vaak 3 treinen eerder gepakt omdat er niet genoeg personeel is of niet genoeg treinen gingen (2 treinen ipv 6). Een ander dag stopte de trein gewoon op Spaarnwoude en kon niet door, wel kon de Intercity aan ons voorbij. Lekker dat ik dus kon plannen met jullie belagelijk app zoveel ik wilde, er klopte toch nooit iets van.
Nu gaat er verbouwd worden en zal het minimal 30 minuten extra duren om naar werk te komen.
Vraag is nu, we betalen in heel europa de hoogste OV kosten en eigenlijk doen jullie niet eens wat jullie verkopen. Ik betaal 120 euro per maand om altijd of te laat te komen of gewoon minimaal een half uur per dag per rit te vroeg aanwezig te moeten zijn. Kan er dan nu op een gegeven moment compensatie voor komen? Als ik iets bestel en ervoor betaal verwacht ik toch ook niet dat ik maar de helft krijg of zelf het product moet gaan ophalen?