Skip to main content

Beste, 

Sinds vorig jaar ben ik bezig met het terugkrijgen van €182,15. Dit middels een OVfiets die op mijn naam terecht is gekomen, maar die ik niet heb meegenomen. Uiteindelijk is deze fiets als gestolen op mijn kaart gekomen en via een brief aan de postbus heb ik toen recht gekregen op dit bedrag. Echter heb ik dit reeds nog niet ontvangen. Bijgevoegd zal ik een screenshot voegen van de gestuurde mail door de klantenservice. Mochten er nog vragen zijn dan ben ik bereikbaar via *mobielnummer verwijderd door moderator

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Liedeke Loffeld *geboortedatum verwijderd moderator

 

Wat vervelend dat dit gebeurd is. Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Daarbij is het handig als jouw screenshot verwijderd wordt door een moderator.


Reageer