Op 17 augustus was de trein vertraagd, waardoor ik mijn aansluiting gemist had.
Ik kon geen vergoeding aanvragen omdat ik volgens NS ‘vergeten was’uit te checken in Best. Wat eigenlijk niet eens mogelijk is vanwege de poortjes daar.
Mijn checkout was niet zichtbaar bij NS (komt NS goed uit?). De verlate checkout is echter wel zichtbaar in Mijn-OV-Reishistorie op ov-chipkaart.nl. Die de check-out informatie van NS krijgt!
Reageer op de afwijzing met een screenshot van ov-chipkaart. Daarmee geef je aan dat je wel degelijk vertraging hebt opgelopen.
Om op een afwijzing te kunnen reageren moet je die wel eerst krijgen. Ik weet uit ervaring dat je bij een nog niet verwerkte check out überhaupt niet via Mijn NS geld terug kunt vragen.
Het formulier zal ook een afwijzing opleveren als de uitcheck nog niet bekend is, maar dan kan je in ieder geval reageren op de mail.
Of vul het een dag of wat later in, want een uitcheck die bij OV-chipkaart bekend is zou de volgende dag ook bij NS bekend moeten zijn (alhoewel uitzonderingen tot wel 2 weken voorkomen).
Dank je
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.