Hallo,
ik heb vandaag perongeluk een jongeren dag ticket gekocht. Kan ik mijn geld hiervoor terug krijgen
Hallo,
ik heb vandaag perongeluk een jongeren dag ticket gekocht. Kan ik mijn geld hiervoor terug krijgen
Beste antwoord door Tochjo
Alleen als het e-ticket nog niet is gedownload en niet in de app is geladen, kun je contact opnemen met de klantenservice om dit ticket te annuleren. Is het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden (of is). Zou je je geld terug kunnen krijgen, dan zou je gratis kunnen reizen. Zou je de datum kunnen wijzigen, dan zou je twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.
Als het ticket al is gedownload of in de app geladen, dan zou je hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is je tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.