geld terug perongeluk ticket gekocht | NS Community
beantwoord

geld terug perongeluk ticket gekocht

  • 28 May 2022
  • 6 reacties
  • 499 Bekeken

Hallo, 

 

ik heb vandaag perongeluk een jongeren dag ticket gekocht. Kan ik mijn geld hiervoor terug krijgen 

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 May 2022, 16:28

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Alleen als het e-ticket nog niet is gedownload en niet in de app is geladen, kun je contact opnemen met de klantenservice om dit ticket te annuleren. Is het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden (of is). Zou je je geld terug kunnen krijgen, dan zou je gratis kunnen reizen. Zou je de datum kunnen wijzigen, dan zou je twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

Als het ticket al is gedownload of in de app geladen, dan zou je hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is je tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Was dat via de NS app en staat het ticket er al in? Dan heb je pech.

Maar als je het via e-mail krijgt (haal mijn tickets op) dan moet je dat dus niet doen en contact opnemen met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter, Facebook).

Hou je ordernummer bij de hand (staat op je bankafschrift en in de e-mail).

Reputatie 7
Badge +4

Twee correcte antwoorden zijn wel genoeg, lol.

Badge +3

Twee correcte antwoorden zijn wel genoeg, lol.

Dat deden we expres 😅

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kun je nu per ongeluk een ticket online kopen? Ik moet daar toch een paar handelingen voor doen….

Reputatie 7
Badge +4

Hallo, 

 

ik heb vandaag perongeluk een jongeren dag ticket gekocht. Kan ik mijn geld hiervoor terug krijgen 

Als u uw geld terug zou krijgen, kunt er nog gewoon mee reizen, dat is niet na te gaan met een e-ticket. U kunt het zich misschien niet voorstellen, maar er zijn mensen die het op deze manier proberen om gratis te kunnen reizen. NS doet dit natuurlijk niet, ze zullen wel gek zijn. We zien dit hier regelmatig gebeuren dat mensen het proberen met e-tickets te frauderen op deze manier. Dat is de reden dat NS eenmaal geopende e-tickets niet meer vergoed. 

Reageer