Geld terug vragen met reis in twee delen (di 3-10), op welke reis terug vragen | NS Community
beantwoord

Geld terug vragen met reis in twee delen (di 3-10), op welke reis terug vragen

  • 5 October 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Afgelopen dinsdag ging het mis bij NS, Reis van Den Bosch naar Castricum:

Den Bosch ri Amsterdam niet verder dan Bijmer Arena. Metro naar Sloterdijk, daar trein naar Castricum.

Steeds netjes uit/in checken, ziet er uit als 2 reizen. Hoe terug vragen?

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 October 2023, 12:35

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

U kunt een van beide reizen kiezen om Geld terug bij vertraging aan te vragen, bijvoorbeeld het eerste deel, en dan in het volgende scherm bij Uitgecheckt kiezen voor de check-uit van het tweede deel.

Mocht uw claim vervolgens worden afgewezen, of er minder worden toegekend dan waar u recht op hebt, dan kunt u reageren op de mail die u krijgt en een toelichting geven. Uw claim zal dan door een mens opnieuw worden beoordeeld.

Af gelopen  op vrijdag 06 oktober het mis bij Ns  ,de trein is vervalt van Arnhem naar Nijmegen dus wij hebben een taxi gehoord met andere reizigers ,en de kosten per persoon €20:50

ik hoop dat jullie kunnen oplossen vinden.

met vriendelijke groeten 

T.Sabri 

 

Badge +3

Als de treinen niet rijden, dan moet u NS de tijd geven om alternatief vervoer te regelen. Als NS bijvoorbeeld bussen inzet, dan kunt u zonder extra kosten met die bus mee. Als u ervoor kiest een taxi te nemen, dan komen de kosten voor uw rekening.

Voor zover ik kan zien, is er op vrijdag 6 oktober geen sprake geweest van veel uitvallende treinen op station Arnhem Centraal. U had dus kunnen wachten op de volgende trein die wel reed. Dan was u wel later thuis geweest, maar zonder extra kosten.

Reageer