Op 31 maart reisde ik van Den Haag Centraal naar Nijmegen. Op die dag gaf de reisplanner aan dat de normale reis via Utrecht niet mogelijk was, ik moest via Breda. Nu is er ruim 32 euro afgeschreven voor de betreffende reis, terwijl deze via Utrecht 24,30 euro kost. Hoe kan ik dit bedrag terug claimen?
Antwoord
geod terug bij omreizen wegens werkzaamheden
Beste antwoord door MoDe
Je kunt telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice en aangeven dat je extra kosten hebt moeten maken omdat de reis op dat moment niet op een andere manier mogelijk was.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.