Vanmorgen vroeg ingecheckt blijkt de sprinter maar 1 x per uur te rijden ipv 2 X per uur door tekort personeel. En dat de hele dag. Terug kan ik er rekening mee houden al is het we heel lastig. Kan ik wel GTBV indienen ik heb nl een abonnement.
GTBV als halfuurdienst uurdienst wordt?
Beste antwoord door Sneltram
Als het gaat om treinen die staan op ‘rijdt niet’ in de app (dus in de reisplanner ‘reis is niet mogelijk’), dan heb je recht op geld terug als je in totaal minimaal 30 minuten vertraging had. Als het gaat om treinen die op voorhand al uit de dienstregeling zijn gehaald (dus echt niet meer vindbaar in de app en ook niet zichtbaar in de reisplanner), dan heb je geen recht op geld terug, omdat het van tevoren is aangekondigd.
Je kan vandaag het verschil goed zien: Utrecht-Baarn was een tijdje geleden er al uit gehaald. Daar zie je geen opgeheven treinen en heb je dus geen recht op geldt terug. Utrecht-Zwolle is gisteren er pas uitgehaald en staat op ‘rijdt niet' in de app. Daar heb je dus wel recht op geld terug.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
