U hebt deze vraag al gesteld in een ander topic. Daar kreeg u het volgende antwoord:
Hoi Peter, en welkom bij onze Community.
Laat ik beginnen met het volgende: je hebt zojuist een boel persoonlijke gegevens en ordernummers op een openbaar forum geplaatst. Om deze gegevens te beschermen heb ik deze uit je bericht gehaald.
Verder is het natuurlijk ontzettend jammer dat je als gevolg van de storing een ander plan hebt moeten maken en je treinkaartjes derhalve niet meer gebruikt konden worden. Ik zelf sta hier helaas niet in een positie waar ik iets voor je kan doen, maar ik kan je wel adviseren om hiervoor rechtstreeks contact te zoeken met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar de eventuele mogelijkheden.
Als de te verwachten vertraging op de eindbestemming minimaal 1 uur was, heb je recht op volledige terugbetaling.
Is daarvoor geen eenvoudig formulier? Dat is immers een standaardgeval.
Welkom bij de NS Community @Peter Jan Jacobs
Blijkbaar wilde Peter Jan (met gezelschap) vanuit Weert richting Amsterdam op 5 juni voor een fietstocht, maar lukte dat niet?
Tja, dan zie https://www.ns.nl/klantenservice/overig/vergoeding-storing-4-juni.html en https://svf.ns.nl/link/restitutie-storing-nl
En ja, als je tickets had voor 5 juni (we hebben afgezien van de reis) heen en 9 juni terug…
Dan ga je de terugreis ook niet maken natuurlijk, dus die kosten ook terug (incl. de fietstickets)!
Sterkte ermee, want de voorwaarden en @MoDe zullen je wel tegenspreken, want je kon op 5 juni op zich gewoon prima die kant op…
mevrouw kon ons geen positief antwoord geven. We hebben onze fietstocht dan maar afgeblazen
Dan is de info van die (NS?) mevrouw een hele prima reden om geld terug te vragen!
Of je het krijgt is iets anders…