Op maandag 05/06/2023 hebben wij ons aangeboden op het station van Weert.
Via de infopaal hebben wij gevraagd of de problemen met het treinverkeer rond Amsterdam opgelost waren. Deze mevrouw kon ons geen positief antwoord geven. We hebben onze fietstocht dan maar afgeblazen. We hebben de slaapplaatsen verwittigd dat we niet konden komen.
We hadden treinkaarten voor personen met fiets. We zouden vrijdag 09/06/2023 van uit Amsterdam terugreizen, maar had kon ook niet. We waren niet aan onze route begonnen
*Gegevens verwijderd door moderator.
Beste antwoord door Tochjo
U hebt deze vraag al gesteld in een ander topic. Daar kreeg u het volgende antwoord:
Hoi Peter, en welkom bij onze Community.
Laat ik beginnen met het volgende: je hebt zojuist een boel persoonlijke gegevens en ordernummers op een openbaar forum geplaatst. Om deze gegevens te beschermen heb ik deze uit je bericht gehaald.
Verder is het natuurlijk ontzettend jammer dat je als gevolg van de storing een ander plan hebt moeten maken en je treinkaartjes derhalve niet meer gebruikt konden worden. Ik zelf sta hier helaas niet in een positie waar ik iets voor je kan doen, maar ik kan je wel adviseren om hiervoor rechtstreeks contact te zoeken met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar de eventuele mogelijkheden.
U hebt deze vraag al gesteld in een ander topic. Daar kreeg u het volgende antwoord:
Hoi Peter, en welkom bij onze Community.
Laat ik beginnen met het volgende: je hebt zojuist een boel persoonlijke gegevens en ordernummers op een openbaar forum geplaatst. Om deze gegevens te beschermen heb ik deze uit je bericht gehaald.
Verder is het natuurlijk ontzettend jammer dat je als gevolg van de storing een ander plan hebt moeten maken en je treinkaartjes derhalve niet meer gebruikt konden worden. Ik zelf sta hier helaas niet in een positie waar ik iets voor je kan doen, maar ik kan je wel adviseren om hiervoor rechtstreeks contact te zoeken met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken naar de eventuele mogelijkheden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.