Hoe krijg ik mijn Keuzedag terug, die ik niet kon gebruiken tijdens storm Poly?
Door alle hindernissen opgekomen vraag:
Waarom heeft NS niet meer gewoon een loket waar informatie gegeven wordt?
Hoe krijg ik mijn Keuzedag terug, die ik niet kon gebruiken tijdens storm Poly?
Beste antwoord door Robert B
Als ik dat telefoonnummer had gevonden dan zou ik dat gebruikt hebben.
Van wege de onzekerheid over de situatie met mijn ticket ben ik nu dus bezig om vervoer per auto te regelen - en de backup om een online kaartje te kopen. Waar het traject Utrecht - Alphen mij normaalgesproken (dankzij mijn kortingkaart) 4,86 euro kost wordt mij nu 8,10 euro gevraagd.
Om de Keuzedag te bewaren voor een reis op maandag kan je i.p.v. met de auto ook met een bankpas in- en uitchecken. Dat kost dan inderdaad wel voltarief, maar hoef je geen (online) tickets te regelen.
Zie verder de tip van
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.