Volgens de NS medewerker van de klantenservice moet ik gebruik maken van de chat om mijn gemaakte taxikosten te declareren. Prima. Maar wat als je na ruim 4 uur wachten op een medewerker nog steeds niemand te spreken hebt gekregen? Ik ga dit niet elke dag blijven proberen. Is er geen andere manier om te declareren? Iets per post of e-mail versturen?
Antwoord
Hoe krijg ik taxikosten terug
Beste antwoord door Laura NS
Welkom op onze NS Community, Dradis. Oei, dat vind ik erg vervelend. Momenteel staan er 109 klanten in de wacht om een medewerker te spreken via ons Live-Chat kanaal. Ik denk dat je gauw aan de beurt bent als je al zolang wacht. Op dit moment een nieuw gesprek starten is voor vandaag niet meer te doen. Je kan het op een later moment uiteraard weer proberen, of via een ander kanaal. Bijvoorbeeld Facebook privébericht (NS) of Twitter DM (NS_Online).
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
