Skip to main content

Claim 602337177 is goedgekeurd. Bilthoven-Ermelo >60 min. (eindstation niet bereikt. Die reis kost 8,10, toch krijg ik maar 4,50 terug. Hoe zit dat?

U kunt dit het beste vragen middels een reply op deze mail. Wij kunnen niet bij uw gegevens.


Van het kastje naar de muur.

De mail vermeldde dat ik mijn vraag hier moest stellen...


Dan ben ik benieuwd wat er precies in die mail stond.

Op deze community helpen reizigers elkaar. Wij zijn geen NS-medewerkers. We kunnen algemene vragen beantwoorden, meedenken over veel zaken, discussies voeren over van alles en nog wat. Maar we kunnen uiteraard niet bij klantgegevens, claims beoordelen, geld teruggeven, etc.

De normale procedure als je het niet met de beoordeling van een claim eens bent, is - zoals reeds door Thom aangegeven - de mail te beantwoorden. Dan wordt er door een medewerker naar gekeken, i.p.v. automatische afhandeling door het systeem.


Ben je niet naar de chat verwezen? Dat is iets anders dan de community.


Reageer