Beste mevrouw/meneer,
Afgelopen zaterdag/zondag 24 en 25 september heb ik gebruik gemaakt van de app om mijn reis van Olst naar Apeldoorn te plannen. Door werkzaamheden had de NS bussen ingezet. Helaas reden deze niet volgens de aangegeven tijden. Ook wist het personeel geen antwoord te geven, hoe en waarom! De buschauffeur op de terugweg sprak zelfs niet eens de Nederlandse taal. Wellicht is het overmacht maar ik vond dit erg kwalijk.Omdat de bussen niet op aangeven tijden vertrokken heb ik mijn laatste trein naar Olst gemist en ben ik gestrand in Deventer, daar heb ik een Taxi genomen om toch thuis te komen. Deze kosten wil ik dan ook bij de NS declareren. Om een beeld van de situatie te krijgen heb ik de volgende documenten toegevoegd:
*Screenshot reisplanner app.
*kosten Taxi.
Graag z.s.m. overmaken naar rekening nr: *** (moderator: gegevens weggehaald) t.n.v. A.Visser.