Klacht Indienen, communicatie en afhandeling | NS Community
beantwoord

Klacht Indienen, communicatie en afhandeling

  • 4 November 2022
  • 7 reacties
  • 307 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Heb klacht ingediend, ‘Ons kenmerk: 5198511831’ Krijg mail terug dat de klacht ingediend is en dat er gestreefd wordt om binnen 5 werkdagen te reageren. Op de 6e dag een mail dat het niet is gelukt en dat ze z.s.m. reageren. Wacht nu alweer ca. 2 weken. Wanneer kan ik antwoord verwachten?

Een ander punt is dat ik de klacht heb ingediend, maar in de bevestigingsmail kan ik niet terugvinden wat ik heb ingediend. Waar kan ik terugkijken wat ik heb ingediend?

icon

Beste antwoord door bahnrider 4 November 2022, 13:38

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@1: zodra er bij NS in de huidige krappe personeelssterkte -vooral ook voor mensen die dit werk terdege aankunnen- iemand beschikbaar komt om een paar minuutjes aan jouw bezwaar te gaan zwikken om het zo om te buigen dat met hele poeslieve PR-praat het allemaal (althans dan in de oogjes van tante Spoor) weer is opgelost.

Zoiets kan zelfs jij toch ook vast wel helemaal zelf bedenken? Naar ´Wanneer´ vragen in dit soort omstandigheden: je kan net zo goed wat dobbelen of strootje trekken.

Reputatie 7
Badge

En wie weet wat voor gevolgen het heeft dat kantoorpersoneel de trein in moet om taken van conducteurs over te nemen. Ik vrees dat het verwerken van claims wel een tijd gaat duren.

Ik heb een mail met toekenning van een schadeclaim gekregen, maar die is volgens mijn berekening te laag.Ik ben het er niet mee eens dus. In deze mail staat dat als ik wil reageren dat ik dat dan betreffende mail moet beantwoorden. Als ik dat doe komt er een mail terug met de mededeling dat ik dat naar een no-reply adres heb gestuurd en daarom niet behandeld kan worden. Ik loop nu dus op een dood spoor omdat de klantenservice steeds met hetzelfde bericht komt. Hoe nu verder?

Badge +3

Ik heb een mail met toekenning van een schadeclaim gekregen, maar die is volgens mijn berekening te laag.Ik ben het er niet mee eens dus. In deze mail staat dat als ik wil reageren dat ik dat dan betreffende mail moet beantwoorden. Als ik dat doe komt er een mail terug met de mededeling dat ik dat naar een no-reply adres heb gestuurd en daarom niet behandeld kan worden. Ik loop nu dus op een dood spoor omdat de klantenservice steeds met hetzelfde bericht komt. Hoe nu verder?

Zolang je het onderwerp van de reply niet wijzigt zou die gewoon aan moeten komen.

Ik heb een mail met toekenning van een schadeclaim gekregen, maar die is volgens mijn berekening te laag.Ik ben het er niet mee eens dus. In deze mail staat dat als ik wil reageren dat ik dat dan betreffende mail moet beantwoorden. Als ik dat doe komt er een mail terug met de mededeling dat ik dat naar een no-reply adres heb gestuurd en daarom niet behandeld kan worden. Ik loop nu dus op een dood spoor omdat de klantenservice steeds met hetzelfde bericht komt. Hoe nu verder?

Zolang je het onderwerp van de reply niet wijzigt zou die gewoon aan moeten komen.

Dit kan ik beamen.

Badge +3

Kan ook liggen aan hoe een e-mail client omgaat met in-reply-to headers (die je zelf normaal gesproken zelf niet ziet).

Als die intact zijn zou de mail geaccepteerd moeten worden.

Ik heb het zelfde probleem. Ik moet een banknummer opgeven maar het lukt niet via mail

Reageer