356 Euro aan een Altijd Vrij abonnement + 62 Euro voor een ICD Abonnement. Zo’n 420 euro maandelijks, dan zou je toch verwachten dat er een goede service is.
Raar dat ik dit verwacht want dit is tenslotte NS.
Anyways, hier komt ie: Ik ben mijn Ov chipkaart kwijt, echter moet er gewerkt worden en betaal ik tenslotte voor een abonnement en heb een alternatief vervoersbewijs nodig. Nu geeft NS een oplossing en dat is een coupon uitschrijven. Deze coupon word opgezet als 0,00Euro. Erg fijn, tot dat je vertraging ervaart. Zowel vandaag als de dag van de Landelijke storing op 16 september (toen we allemaal maar moesten bekijken hoe we thuis kwamen)
Deze coupon word opgezet als 0,00Euro, dus anders gezegd: Dit word gezien als kosteloos reizen en word niet terug gedeclareerd. 420,- per maand is kennelijk kosteloos reizen.
Ik reis met de ICD. Eerst word mijn oorspronkelijke trein gecancelled (zoals gewoonlijk) > nu moet ik er 1 later nemen (+15min) die ik altijd expres ontwijk vanwege drukte > om vervolgens op deze trein er uitgezet te worden bij Schiphol, want de trein kan niet verder rijden door een storing. Met als eind resultaat een aankomst op Amsterdam Zuid en niet mijn gewenste station Centraal.
Vertraging a la, maar een vergoeding is mijn recht als conusment.
Die ik niet krijg.
OFTEWEL. NS maakt van zijn probleem > jouw probleem.
Oh! Maar ik kan wel een klacht indienen. Wat oke zou zijn als deze ook daadwerkelijk behandeld werd.
Dit is echt waardeloze service.