beantwoord

mijn reis staat niet in mijn reishistorie ( mijn NS)!

  • 8 June 2022
  • 5 reacties
  • 459 Bekeken

Beste ,

Op zaterdag 4 juni heb ik gereisd van Ede Wageningen naar Vlissingen Souburg met mijn NS flex weekend vrij Abonnement . Die reis staat niet nu in mijn reis historie ( Mijn NS)!!  er was een vertraging van meer dan 30 min , hoe kan ik dat nog indienen ???

icon

Beste antwoord door Momo 8 June 2022, 14:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

1, wachten

is een schone zaak en geeft het mensdom veel vermaak

2.staat NIET in app-moet via site worden opgeroepen

3.het duurt vrij vaak dat het wel dagen tot 1 week duurt voor het verschijnt

4.je hebt 3 maand (- nu 3 dagen) om het in te dienen

Reputatie 7
Badge +1

Onderstaand een reactie van Daniël (NS) van 2 maanden geleden.

 

Ritten die je bij oNS gemaakt hebt zie je vrijwel meteen dezelfde dag nog. Robert B heeft wel gelijk dat het soms een dag kan duren. Als dit een rit was bij een andere vervoerder dan kan dit enkele dagen duren, op het langste termijn is dit ongeveer 5 dagen. 

 

Volgens mij is Ede-Wageningen-Vlissingen volledig met NS en deze zou dus al lang zichtbaar moeten zijn. Of is er weer een storing?

Reputatie 7
Badge +3

Los van het feit hoe lang het duurt tot een reis zichtbaar is in de reishistorie, een Geld terug bij vertraging claim kan ook ingediend worden zonder MijnNS account en de reishistorie, je moet dan zelf wat gegevens invullen ipv dat ze uit je reishistorie worden gehaald.

Zie  https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html

Mijn reis historie is niet compleet, ook de dagen die ik te goed heb zijn niet goed zichtbaar, wat kan ik hier aan doen. ik heb hier al over gebeld maar kwam er zo ook niet uit. mijn abonnement loopt tot april en mijn reis van januari, februari en maart, april staan niet bij de reizen die ik nog tegoed zou hebben.

vriendelijke groet. M.R.A. Joosten

 

Badge +3

Mijn reis historie is niet compleet, ook de dagen die ik te goed heb zijn niet goed zichtbaar, wat kan ik hier aan doen. ik heb hier al over gebeld maar kwam er zo ook niet uit. mijn abonnement loopt tot april en mijn reis van januari, februari en maart, april staan niet bij de reizen die ik nog tegoed zou hebben.

Welkom bij de NS Community!

Meestal is er dan iets mis met je Mijn NS account. Omdat u spreekt over ‘reizen die iknog tegoed zou hebben’ denk ik dat het om een Dal Voordeel op Saldo abonnement + Keuzedagen gaat.

Bij reizen op saldo zijn reizen met andere teinvervoerders dan NS niet zichtbaar in je Reishistorie, en bus/tram/metro reizen ook niet.

Hiervoor kunt u op www.ov-chipkaart een Mijn OV-chip account aanmaken, daar staan alle reizen.

Reageer