beantwoord

Na het probleem door heel Nederland met de treinen, wil ik er veel over weten, als je me zou kunnen helpen

  • 5 June 2023
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Gisteren, zondag, had heel Nederland een stroomstoring in het spoorwegsysteem. Ik ging bijvoorbeeld om 23.00 uur naar het dichtstbijzijnde treinstation en mijn eindbestemming was Amsterdam. Door het probleem moest ik een trein naar Utretch omdat er geen trein naar amsterdam was, en daardoor kon ik uiteindelijk niet naar mijn eindbestemming omdat ik de volgende dag dingen te doen had, ik moest zelfs de hele nacht in utretch doorbrengen, gelukkig lieten ze ons slapen in een paviljoen.
Wat ik wilde weten is, ik ben deze werkdag kwijt, gaat NS hier een vergoeding voor geven? In theorie boden ze ons aan om een ​​taxi naar huis te nemen, maar dat moesten we eerst zelf betalen en zogenaamd kregen we het geld terug, maar we deed ik dat niet uit angst mijn geld te verliezen, en dat ze me uiteindelijk geen cent zouden teruggeven.
Het ergste is dat ik om 12 uur 's ochtends thuiskwam en niet eens naar mijn werk kon komen omdat ik te laat was, ik was moe en het systeem werkte nog steeds niet goed.
Kan iemand me alsjeblieft antwoorden?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 5 June 2023, 20:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi pocha,

Op deze pagina kun je alles lezen over de vergoedingen vanwege de storing van gisteren. Er zal een formulier komen waarmee je gemaakte kosten kunt declareren. Of ze een gemiste werkdag gaan vergoeden, betwijfel ik.

Reageer