Skip to main content
Antwoord

Onderbouwing afwijzing claim

  • July 6, 2022
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Goedemiddag,

Ik heb in mei een internationale reis gemaakt met de trein. Zowel op de heenweg als de terugweg hadden we flink vertraging (120 min +).

De claim van de heenweg is goedgekeurd met een vergoeding van 0,=. Ik zou kunnen reageren op de mail als ik vragen heb, maar dat is een no-reply adres. Waar kan ik terecht met vragen over de onderbouwing?

Gr Petra 

Beste antwoord door Aurora NS

Welkom op de NS Community PJ-T. 

Als je niet kunt reageren op de e-mail die je hebt gekregen, dan is mijn advies om mijn collega's van webcare te benaderen. Dat kan via Facebook of eventueel Twitter. Zij kunnen met je meekijken naar de opties.

3 reacties

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • July 6, 2022

Welkom op de NS Community PJ-T. 

Als je niet kunt reageren op de e-mail die je hebt gekregen, dan is mijn advies om mijn collega's van webcare te benaderen. Dat kan via Facebook of eventueel Twitter. Zij kunnen met je meekijken naar de opties.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • July 6, 2022

Met veel zoeken-is er uiteindelik een soort klachtenformulier-met google sneller te vinden. Bewerking-je krijgt wel snel bevestiging van ontvangst-maar met bericht dat het veel langer gaat duren-wel 8-12 wk.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • July 6, 2022

Dat het een no-reply adres is maakt niet uit, je kunt gewoon reageren maar mag het onderwerp (en andere headers) daarbij niet aanpassen.