Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb in mei een internationale reis gemaakt met de trein. Zowel op de heenweg als de terugweg hadden we flink vertraging (120 min +).

De claim van de heenweg is goedgekeurd met een vergoeding van 0,=. Ik zou kunnen reageren op de mail als ik vragen heb, maar dat is een no-reply adres. Waar kan ik terecht met vragen over de onderbouwing?

Gr Petra 

Welkom op de NS Community PJ-T. 

Als je niet kunt reageren op de e-mail die je hebt gekregen, dan is mijn advies om mijn collega's van webcare te benaderen. Dat kan via Facebook of eventueel Twitter. Zij kunnen met je meekijken naar de opties.


Met veel zoeken-is er uiteindelik een soort klachtenformulier-met google sneller te vinden. Bewerking-je krijgt wel snel bevestiging van ontvangst-maar met bericht dat het veel langer gaat duren-wel 8-12 wk.


Dat het een no-reply adres is maakt niet uit, je kunt gewoon reageren maar mag het onderwerp (en andere headers) daarbij niet aanpassen.


Reageer