OV Chip Plus en gtbv: ronde 3

  • 24 August 2017
  • 9 reacties
  • 201 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Sinds de wijziging van de formulieren voor gtbv is er ook een nieuwe gtbv-proces voor OV Chip Plus-abonnementhouders: bel OV Chip Plus en het geld wordt verrekend met de maandelijkse factuur.
Dit is zowel door de Oogvereniging gecommuniceerd en staat op de NS-website.

Dus deze week maar even geprobeerd n.a.v. een vertraging van afgelopen dinsdag. De OV Chip Plus-klantenservice verwijst echter naar de reguliere klantenservice (optie 3 en vervolgens optie 2). De gtbv-medewerkers van de reguliere klantenservice verwijzen dan weer door naar het online formulier of het gtbv-gedeelte op Mijn NS (en dat laatste kan natuurlijk niet als OV Chip Plus-abonnementhouder).

De communicatiekanalen zeggen A, de NS klantenservice zegt B. Er is hier dus iets totaal verkeerd gegaan.

9 reacties

Hoi VIRM. Wat vreemd dat dit nog steeds niet goed loopt. Ik ga er vanuit dat dit een vergissing was van de medewerker die jij hebt gesproken. Ik heb aan onze collega's van de interne Kennisbank gevraagd of zij dit nog eens onder de aandacht willen brengen, zodat dit niet nog eens komt.

Nu hoop ik natuurlijk dat jij geen vertraging meer hebt, maar mocht je toch nog eens een claim in moeten dienen en je loopt tegen hetzelfde aan, wil je mij dit dan weer melden via dit topic? Graag met de datum en de tijd van het gesprek, dan kan ik er een concrete melding van maken en uitzoeken wat er precies misgaat.
Sivan, zowel de medewerker gisteravond (rond 20:00g ok ik) als vanochtend (08:25 ongeveer) gaven dezelfde antwoorden. Ik wil het met alle plezier vanavond nogmaals even proberen.
Heb je toevallig de exacte tijden voor mij? En even voor de extra check: welk nummer draaide je (en eventueel welk keuzegetal)? Dan zet ik hem nu al door.
Vandaag was om 08:26, gisteren om 20:00. Ik heb het 0800-nummer van OV Chip Plus gedraaid (0800 7245482)
Dank je wel. Ik ga je melding direct uitzetten.
Je houdt het wel spannend Sivan. 😉 Is er al bij de achterliggende afdelingen een belletje gaan rinkelen?
Jazeker. We hebben alle afdelingen die dit afhandelen een reminder gestuurd. Daarnaast hebben de teammanagers extra aandacht besteed aan dit onderwerp in de overleggen.
Mooi! Maar betekent dit dat alles nu op orde is en dat de klantenservicemedewerkers ook weten hoe het werkt, mocht ik de volgende keer bellen? 🙂
Dat zou wel het geval moeten zijn. We zijn nu ook nog even extra de routering aan het controleren. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, hoor ik het natuurlijk graag.

Reageer