Hello, I need urgent help. While I was going to go from Amsterdam to Frankfurt on 05.07.2023, I had to postpone my journey to 06.07.2023 due to the Poly storm that occurred. For this reason, it was obliged to buy my flight ticket from Frankfurt to Istanbul on 05.07.2023 on 06.07.2023. Because of this, I had to pay an extra fee to Pegasus Airline. I was informed by the station staff at Amsterdam Centraal and given an information brochure. I stayed at the Leidseplein Hostel for 39 € for one night (one night) accommodation fee. I have the invoice that I stayed in the hostel. What should I do to claim these costs?
Antwoord
Poly storm Compensation
Beste antwoord door mrfreeze
Hi Ensar,
See this page for all information: https://www.ns.nl/en/customer-service/other-items/compensation-storm-poly.html
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
