Probleem aanvragen geld terug bij vertraging | NS Community
beantwoord

Probleem aanvragen geld terug bij vertraging

  • 23 July 2022
  • 4 reacties
  • 391 Bekeken

Eerst 3 uur vast afgelopen dinsdag 19 juli in Rotterdam wegens stroomstoring, vraag je vandaag geld terug wegens vertraging, werkt dat ook niet. NS, schaam je, altijd werkt er niets, het hele jaar door als het warm, koud is, als het stormt, als je je geld terug wilt, altijd ellende, maar wel peperdure abonnementen……

icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 July 2022, 11:42

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Peppel4841 en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat je afgelopen dinsdag zo lang problemen hebt ervaren door deze stroomstoring. Ook vervelend dat het niet lukt om een Geld Terug bij Vertraging claim in te dienen.

Het makkelijkste gaat dat via een Mijn NS account, waar je gebaseerd op de transacties een GTBV claim kunt indienen. Soms kan dat niet, afhankelijk van de transacties die gemaakt zijn, als bijvoorbeeld de transacties niet representatief zijn voor de gehele reis. Je kunt echter ook een claim indienen zonder Mijn NS, via dit formulier.

Als je uiteindelijk geheel geen reis hebt gemaakt, maar wel onkosten door in en uit te checken op hetzelfde station, zal een Geld Terug bij Vertraging claim echter geheel niet werken. Je kunt dan het beste contact op nemen met onze Klantenservice.

Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Reputatie 7

Eerst 3 uur vast afgelopen dinsdag 19 juli in Rotterdam wegens stroomstoring, vraag je vandaag geld terug wegens vertraging, werkt dat ook niet. 

Er vanuitgaande dat u een Flex-abonnement hebt: Is de reis nog niet (geheel) zichtbaar in Mijn NS? Soms kan dat wel een week duren. Of nog langer. Het digitale tijdperk 🤣 Het webformulier is dan inderdaad een alternatief.

Klein detail, de NS is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de stroomstoring dat is de plaatselijke netbeheerder. Dus daar kan de NS helaas weinig aan doen.

Geld terug bij vertraging werkt dus ook vertraagd :D

Eerst 3 uur vast afgelopen dinsdag 19 juli in Rotterdam wegens stroomstoring, vraag je vandaag geld terug wegens vertraging, werkt dat ook niet. 

Er vanuitgaande dat u een Flex-abonnement hebt: Is de reis nog niet (geheel) zichtbaar in Mijn NS? Soms kan dat wel een week duren. Of nog langer. Het digitale tijdperk 🤣 Het webformulier is dan inderdaad een alternatief.

Mijn reishistorie van dinsdag is gewoon zichtbaar hoor, als ik de aanvraag doe in mijnns vul ik alles in en na verzenden krijg ik dan de melding dat het niet lukt via het systeem. Deze melding krijg ik dus al vanaf donderdag, nu via de site gedaan en dat werkte wel

Reageer