Skip to main content

Gisteren kreeg ik helaas te maken met een uitgevallen sprinter. Het was een reis met een e-ticket. Ik probeer nu compensatie aan te vragen, maar met het formulier op de website kom ik er niet uit. Mijn ‘gewenste NS-eindstation’ heb ik wél bereikt (alleen dus ruim een half uur later dan de bedoeling was), toch vereist het formulier dat ik een station invul waar ik zou moeten zijn uitgestapt… Als ik dat veld leeg laat of “nvt” invul kom ik niet verder. Een bug? Hoe moet ik dit aanpakken?

 

 

Het NS-station waar u (met een half uur vertraging) bent uitgestapt is het gewenste NS-eindstation. Kortom, u vult daar het station in dat uw bestemming was.


Dank voor uw supersnelle reactie!

Wat een onhandig cryptische omschrijving in dat formulier dan 🤔 Vreemd dat er bij dat veld ineens de term “uitgestapt” wordt gebruikt, met de toelichting dat dit een station moet zijn waar de reis voortijdig is afgebroken.


Reageer