Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een claim ingediend vanwege >30 minuten vertraging. Die claim is afgewezen binnen de termijn van een week waarop ik iets zou vernemen. Daarop heb ik direct gereageerd met mijn zienswijze. In de ontvangstbevestiging staat dat NS zijn best doet om binnen 5 dagen te reageren. Dat is niet gelukt. Het is mij niet duidelijk binnen welke nadere termijn ik wel antwoord mag verwachten. Is daar op basis van ervaringsgegevens van anderen hier een indicatie van te geven?

Goedemorgen,

@Sascha NS ​@Laura NS We zijn 7 (zeven) maanden verder sinds de opening van het topic, maar in mijn ervaring is de situatie nog steeds onveranderd: na een bezwaar afwijzing claim verstuurt NS nog immer een mail met indicatie 5 werkdagen. Die bij lange na niet wordt gehaald. Ik sluit me dan ook graag aan bij de (herhaalde) oproep van ​@Aardbei van 2 (twee) maanden geleden om de wijziging van de indicatieve termijn door te voeren, zodat het proces duidelijk wordt voor de klanten.

@Erryt NS Gezien jouw eerdere input, heb jij misschien een update?

Dat ik geen inhoudelijke reactie heb gekregen op mijn vorige twee berichten vind ik tot daar aan toe, maar ik had toch op zijn minst verwacht dat een van de aangeschrevenen mij had bericht dat ik binnen vijf werkdagen een reactie zou krijgen.

Reageer