Ik heb weekend vrij abonnement, maar vanwege de landelijke storing rijden er zondag geen treinen, waardoor ik pas maandagochtend mijn geplande reis kan maken. Kan ik de kosten van die reis vergoed krijgen?
Antwoord
reis uitgesteld vanwege storing
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo FreekJansen en welkom bij de NS Community,
Indien je vandaag een extra kaartje hebt gekocht dan kan je de kosten vergoed krijgen door contact op te nemen met onze klantenservice. Meer informatie over de storing van gisteren en de afhandeling daarvan kan je in dit topic vinden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
