Reishistorie gegevens incompleet | NS Community
beantwoord

Reishistorie gegevens incompleet

  • 24 January 2022
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Beste NS,

Vorige week donderdag 20 januari heb gereisd van Amsterdam CS naar Arnhem CS.

De trein had grote vertraging. Nu ik geld terug’ terug wil vragen en mijn reishistorie open, is deze reis helemaal verdwenen. Zowel de inceck in Amsterdam, als de uitcheck in Arnhem zijn miet zichtbaar. Hoe is dat mogelijk? Ik heb deze gegevens ook nodig voor mijn declaraties.

Groet, Martin  

icon

Beste antwoord door Sascha NS 24 January 2022, 14:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is inderdaad vreemd dat het niet op de normale plaats staat. U weet zeker dat u in- en uitgecheckt bent? Neem even contact op met Klantenservice, die hebben inzage.

Reputatie 7
Badge +1

Heb je nadien nog andere reizen gemaakt en zijn die wel correct geregistreerd? Meestal kijken mensen toch enkel ernaar als er wat over geregeld moet worden.

Wat ook nogal eens de laatste tijd tot veel misverstand blijkt te leiden: je moet via de SITE je mijnNS openen (dus meestal laptop), gaat niet via app.

Goedemorgen MartinH. Welkom bij de NS Community.

Wil je de opties van bahnrider bekijken? Tevens de vraag of je wel ingelogd bent in het juiste Mijn NS-account.

Mocht het allemaal niet baten, dan kan ik net als Thom adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155.

Badge +3

Ik zou gewoon het formulier ‘zonder Mijn NS’ gebruiken op https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html

Waarom je de reis niet (meer) ziet in je Reishistorie moet NS inderdaad uitzoeken.

Reageer