Het is inderdaad vreemd dat het niet op de normale plaats staat. U weet zeker dat u in- en uitgecheckt bent? Neem even contact op met Klantenservice, die hebben inzage.
Heb je nadien nog andere reizen gemaakt en zijn die wel correct geregistreerd? Meestal kijken mensen toch enkel ernaar als er wat over geregeld moet worden.
Wat ook nogal eens de laatste tijd tot veel misverstand blijkt te leiden: je moet via de SITE je mijnNS openen (dus meestal laptop), gaat niet via app.
Goedemorgen MartinH. Welkom bij de NS Community.
Wil je de opties van bahnrider bekijken? Tevens de vraag of je wel ingelogd bent in het juiste Mijn NS-account.
Mocht het allemaal niet baten, dan kan ik net als Thom adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155.
Ik zou gewoon het formulier ‘zonder Mijn NS’ gebruiken op https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html
Waarom je de reis niet (meer) ziet in je Reishistorie moet NS inderdaad uitzoeken.