Ik heb op 7 november een reis gemaakt waar ik (ruim) meer dan een half uur vertraging opliep. Ik wil daar dus geld voor terug vragen, maar de reis ontbreekt in mijn reishistorie. Nu begrijp ik dat er (al bijna een maand) technische problemen zijn. Is het misschien mogelijk om op een andere manier geld terug te vragen voor deze reis?
Bladzijde 1 / 1
Hey EllenRi,
Je zou even een weekje kunnen wachten. Dan zou het wel mogelijk moeten zijn om een claim in te dienen via jouw reishistorie. Mocht je het nu al willen indienen, dan kun dat ook via dit formulier.
Na een weekje wachten zie ik inderdaad mij reis terug, maar helaas zonder eindtijden… Dank je wel voor het delen van het formulier, ik heb daar nu maar gebruik van gemaakt om het geld terug te vragen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.