beantwoord

reiskosten teruggave

  • 4 July 2023
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vandaag reis geprobeerd te maken van Vught naar Rdam Alexander maar gestrand in Utrecht. Deze reis was noodzakelijk voor een medische afspraak om 13:00 uur. We konden in Utrecht niet verder ivm het uitvallen van treinen naar rotterdam (aanrijding). We konden de afspraak niet halen. We waren met 2 personen tw 1 maal keuzedag 1e klas en 1 maal dalurenkorting.   Kan ik de reiskosten terugkrijgen tw 

1 keuzedag en 2 enkel 1eklas vught utrecht   
m.vr gr 

aedejager-orie

icon

Beste antwoord door Lorena NS 4 July 2023, 17:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Jonen en welkom bij de NS Community!

Via deze weg kan ik je daar helaas niet mee helpen. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb net een formulier ingevuld teruggave bij vrgeten uit te chequen.  Maar ik had gebruik gemaakt van een keuzedag. Dan loopt die toch vanzelf af als je vergeet uit te chequen ?  Waarom dan 10 euro betalen ?

Goedemorgen @hdek,

Als een in- of uit-check niet goed gegaan is wordt er standaard een correctietarief in rekening gebracht.

Badge +3

Goedemorgen @hdek,

Als een in- of uit-check niet goed gegaan is wordt er standaard een correctietarief in rekening gebracht.

@Melissa NS bij reizen op saldo (Keuzedag) kan er geen correctietarief in rekening gebracht worden, en is er ook geen 10 euro instaptarief (buiten de spits).

Dit zal dus gaan om een uitcheck (poortje) zonder incheck, waarbij de tijd van aanvang reis onbekend is.

@hdek neem contact op met de Klantenservice (telefoon of chat).

Reageer