Slechte klantenservice

  • 30 June 2023
  • 7 reacties
  • 185 Bekeken

Hebben meer mensen last van een trage klantenservice. Heb een specifieke vraag over geld terugkrijgen van een taxi. Heb het eerst via de chat geprobeerd, geen reactie. Later gebeld, en dan sturen ze me naar de chat. Opnieuw geprobeerd, geen reactie. Nog een keer gebeld, iemand anders aan de lijn, maar ze konden me echt niet telefonisch helpen alleen via de chat. Maar nog steeds geen reactie!


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De chat is traag en de klantenservice heeft via social media een achterstand. Je zou als je Facebook of Twitter hebt jouw vraag/declaratie via pb/dm kunnen sturen.

Hou er rekening mee dat als je voordat je een taxi nam geen contact had met de klantenservice over het op kosten van NS mogen nemen van een taxi deze niet vergoed wordt. 

Gaat het om taxi op 4 juni vanwege grote storing in Amsterdam dan is daar een apart declaratieformulier voor. 

@MoDe 
Ik heb een bijzonder geval. Afgelopen dinsdag had ik examen in Eindhoven en de trein reedt niet verder dan Helmond. Als ik dit tentamen niet examen kon ik een heel studiejaar overdoen. Ik heb zelf zo snel mogelijk een taxi geregeld. Er was geen conducteur inzicht waaraan ik het snel had kunnen vragen en er is ook geen service desk in Helmond. Op de site staat dat uitzonderlijke gevallen waarin zelf een taxi wordt geregeld worden vergoed. 
Maar contact is nog steeds niet te krijgen, heb al meerdere keren gebeld en de mensen aan de lijn doen niks.

Zelfde ervaringen hier, als je de NS klantenservice nodig hebt dan zijn ze amper te bereiken. Schandalig dat zo'n bedrijf zo slechts bereikbaar is en er ook geen standaard optie op de website is voor het indienen van dit soort claims.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe 
Ik heb een bijzonder geval. Afgelopen dinsdag had ik examen in Eindhoven en de trein reedt niet verder dan Helmond. Als ik dit tentamen niet examen kon ik een heel studiejaar overdoen. Ik heb zelf zo snel mogelijk een taxi geregeld. Er was geen conducteur inzicht waaraan ik het snel had kunnen vragen en er is ook geen service desk in Helmond. Op de site staat dat uitzonderlijke gevallen waarin zelf een taxi wordt geregeld worden vergoed. 
Maar contact is nog steeds niet te krijgen, heb al meerdere keren gebeld en de mensen aan de lijn doen niks.

Iedereen die zonder toestemming vooraf een taxi neemt vindt het een bijzonder geval.

Kun jij een link plaatsen waar je dat gevonden hebt op de site?

Ik heb eerder iets gevonden over dat in de regel zelfgeregelde taxi's niet vergoed worden, behalve in uitzonderlijke gevallen. Met uitzonderlijke gevallen wordt dan bedoeld dat de klantenservice toestemming heeft gegeven of bij een grote verstoring zoals onlangs op 4 juni rondom Amsterdam. 

Ja dus ik probeer de klantenservice te bereiken, maar dat blijkt onmogelijk. Of het vergoed wordt of niet ligt aan hen, maar de mogelijkheid moet er wel zijn om ze te bereiken.

Er gaat dan iets mis. Het is momenteel wel druk, maar je krijgt binnen 12 minuten een antwoord via onze chat. Anders kan je ons ook bereiken via Facebook of Twitter met dit verzoek. Ik moet wel bevestigen dat je geen vergoeding krijgt als je zonder overleg een taxi hebt genomen.

Reputatie 7
Badge +1

Er gaat dus nog steeds iets mis.

 

 

Reageer