Ik probeer nu al enkele dagen via de chat een vergoeding te krijgen voor alternatief vervoer tijdens stakingsdagen. Steeds word ik verwezen naar de ‘Chatbot Jens’, maar hoe krijg ik contact met deze digitale medewerker? Als ik een chat opstart krijg ik steeds minstens een uur lang geen gehoor, waarna een medewerker mij antwoordt dat ik bij Jens moet zijn. Nooit krijg ik Jens te spreken. Tegen de tijd dat ik antwoord heb, ben ik al lang weer iets anders aan het doen. Dus ik krijg ook niet de kans om te antwoorden dat ik die Jens niet weet te vinden...
Antwoord
Stakingsvergoeding en Jens
Beste antwoord door JurgenH
Zodra je vanaf deze pagina de chat start, zou Jens meteen in beeld moeten komen. Al schijnt dat de laatste tijd vaker mis te gaan.
Een mogelijke oplossing was het verwijderen van cookies, of het gebruik maken van een andere webbrowser. Wat bij mij hielp was de chat volledig afsluiten en later weer opnieuw opstarten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.