Dear NS,
I recently filed 2x refund requests for my subscribed OV chip card because I forgot the bring the card with me while traveling.
First, it was rejected since I filed the application in the business card link, then I submitted 2 application again.
1x with Ref (NLOV*** ) has received, but I haven’t received any news for (ref:NLOV***), can you please check if the request has been proceed? thank you for your support.
Kind Regards,
Celia
Beste reiziger, |
Bedankt voor uw bericht. We doen ons best om binnen 5 werkdagen een antwoord te sturen. |
Kan uw vraag niet wachten? Onze Klantenservice staat voor u klaar. |
---------------------------------- ------------------ ---------- ------------------------------ -------- |
We have received your e-mail. We will respond to your inquiry within 5 working days. |
Do you have an urgent question? We are available day and night via social media and by telephone (030 - 230 00 23). |
Met vriendelijke groet, |
Lieneke Bouma |
Hoofd NS Klantenservice |
Oorspronkelijke tekst Van: Nederlandse Spoorwegen Aan: NSKlantenservice@sapcrmprod. ns .nl CC: Verzonden: 07.06.24 16:39:44 Onderwerp: Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen abonnement Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen OV-chipkaart Reis gegevens Reden van declaratie Vergeten abonnement Reisdatum 11-05-2024 Tijdelijk vervoerbewijs Betaalpas Referentienummer NLOV*** Bedrag *** Vul het volledige bedrag in dat is afgeschreven van je rekening. Dit kan dus een ander bed rag zijn dan je terugvraagt . Geboortedatum *** E-mailadres *** Telefoonnummer Je OV-chipkaartnummer *** Je adresgegevens Land Nederland *** Woonplaats *** Gegevens voor terugbetaling Bedrag dat je hebt betaald voor je treinreis 21.1 Percentage korting 100% Bedrag dat je terugvraagt 21.1 Bankrekeningnummer (IBAN) *** Naam rekeninghouder *** Ik ben geen robot *** persoonsgegevens verwijderd moderator |