Skip to main content
beantwoord

Status of NLOV*** refund

  • 14 June 2024
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Dear NS, 

 

I recently filed 2x refund requests for my subscribed OV chip card because I forgot the bring the card with me while traveling. 

First, it was rejected since I filed the application in the business card link, then I submitted 2 application again. 

 

1x with Ref (NLOV*** ) has received, but I haven’t received any news for (ref:NLOV***), can you please check if the request has been proceed? thank you for your support. 

 

Kind Regards,

Celia 

 

Beste reiziger, 
 
Bedankt voor uw bericht. We doen ons best om binnen 5 werkdagen een antwoord te sturen.
 
Kan uw vraag niet wachten?
Onze Klantenservice staat voor u klaar.
 
---------------------------------- ------------------ ---------- ------------------------------ --------
 
We have received your e-mail. We will respond to your inquiry within 5 working days.
 
Do you have an urgent question? We are available day and night via social media and by telephone (030 - 230 00 23).
 
Met vriendelijke groet,
 
Lieneke Bouma
Hoofd NS Klantenservice
 

Oorspronkelijke tekst

Van: Nederlandse Spoorwegen
Aan: NSKlantenservice@sapcrmprod. ns .nl
CC:
Verzonden: 07.06.24 16:39:44
Onderwerp: Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen abonnement Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen OV-chipkaart


Reis gegevens
Reden van declaratie Vergeten abonnement
Reisdatum 11-05-2024
Tijdelijk vervoerbewijs Betaalpas Referentienummer
NLOV***
Bedrag ***
Vul het volledige bedrag in dat is afgeschreven van je rekening. Dit kan dus een ander bed rag zijn dan je
terugvraagt
. Geboortedatum *** E-mailadres *** Telefoonnummer Je OV-chipkaartnummer *** Je adresgegevens Land Nederland *** Woonplaats *** Gegevens voor terugbetaling Bedrag dat je hebt betaald voor je treinreis 21.1 Percentage korting 100% Bedrag dat je terugvraagt ​​21.1 Bankrekeningnummer (IBAN) ***  Naam rekeninghouder *** Ik ben geen robot
 
*** persoonsgegevens verwijderd moderator

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

This is an open forum. Please remove your personal things. Adress,  Bank Account email etc.

Reputatie 7
Badge +3

We can't check it overhere. You have to contact the customerservice by Phone, X, Facebook or chat.

Please note: This topic is public, so never mention personal details such as address and card number.

Click on the three dots to edit your response.

Denk vraag het even aan AI…. Nou dat ging niet zo gemakkelijk. Wel leuk om te testen.

"” Sure, I can help with that. Here’s the text with the address anonymized:

"From: Dutch Railways To: CustomerService@sapcrmprod. ns .nl CC: Sent: 07.06.24 16:39:44 Subject: Refund for forgotten, lost or stolen subscription Refund for forgotten, lost or stolen OV-chipkaart

Travel details Reason for declaration Forgotten subscription Travel date 11-05-2024 Temporary ticket Debit card Reference number XXXXXXXXXXXX Amount XXXXXXXXXXXX Enter the full amount that has been debited from your account. So this can be a different amount than you are asking back . Date of birth XX-XX-XXXX Email address xxxxxxxx@gmail.com Phone number Your OV-chipkaart number XXXXXXXXXXXX Your address details Country Netherlands Street XXXXXXXX House number XXX Addition E Zip code XXXXCD City XXXXXXX Details for repayment Amount you paid for your train journey 21.1 Percentage discount 100% Amount you are asking back 21.1 Bank account number (IBAN) XXXXXXXXXXXX Account holder name XX XXXX I am not a robot"

En anders pakt een moderator het wel op.

Misschien Privé is Privé! | NS Community nogmaals bekijken…

Er zijn nog steeds teveel topics waar mensen veel privégegevens hier op deze community plaatsen. @Erryt NS Zet jij hem ff door naar Wouter. En aders aan de voormalig fg Udo? Of heb je daar ook nog gegevens van nodig. :)

Reageer