beantwoord

storm geen trein naar utrecht

  • 17 February 2022
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

Vandaag geen trein van amstel naar Breukelen. Ik was naar Holendrecht en van daar streekbus naar Breukelen, omdat er geen shuttlebus was. Had daar een uur gewacht. Krijg ik geld terug voor vandaag.

icon

Beste antwoord door Tamzin 17 February 2022, 20:30

Bekijk origineel

4 reacties

Vandaag geen trein van amstel naar Breukelen. Ik was naar Holendrecht en van daar streekbus naar Breukelen, omdat er geen shuttlebus was. Had daar een uur gewacht. Krijg ik geld terug voor vandaag.

Nee, als u op eigen initiatief besluit met alternatief vervoer te gaan zijn de kosten voor eigen rekening. 

Reputatie 7
Badge +3

In een dergelijk geval kun je aan NS vragen wat ze voor je kunnen regelen. Daarvoor staan op ieder station informatiezuilen.

Reputatie 7
Badge +3

Volgens de storingsinfo (na te kijken op Rijdendetreinen) werd er geadviseerd om tussen Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel, Duivendrecht, Amsterdam Bijlmer ArenA en Amsterdam Holendrecht. de Amsterdamse metro te gebruiken. Pas om 16:28 zie ik een update van van stopbussen tussen Utrecht Centraal, Utrecht Zuilen, Maarssen, Breukelen, Abcoude en Amsterdam Holendrecht. Hoe dacht NS dat reizigers tot die tijd verder dan Holendrecht konden reizen? Dat het soms wat langer duurt voor er bussen rijden is wel begrijpelijk, maar ruim 4 uur? Ik zou dan inderdaad zoals iMark aangeeft advies aan NS vragen, al vraag ik me af of je dan een zinnig advies zou hebben gekregen. 

 

 

Er werd gister op alle stations omgeroepen dat er geen treinen zouden rijden, vond alleen de engelse vertaling niet helemaal netjes of lag dit aan de tts

Reageer