Waar kan ik een bezwaar indienen m.b.t. tot een declaratie voor gemaakte taxikosten? NS geeft aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor gemaakte taxikosten, maar in dit geval zal NS de kosten wel moeten vergoeden. De laatste trein van Tilburg naar Breda had namelijk een uur vertraging en werd daarna gecanceld i.v.m. stakingen rond die dagen. Wij wilden eerst NS om vervangend vervoer vragen voordat we zelf iets zouden regelen. Er liep personeel rond die zeiden dat er vervangende bussen geregeld zouden worden, maar die zijn er nooit gekomen. Daarna was er geen personeel op het station of online beschikbaar om om hulp te vragen gezien het late tijdstip. Wij waren dus genoodzaakt om zelf een taxi te moeten regelen. Ik vind het te makkelijk van NS om te zeggen dat ze taxikosten niet vergoeden. Ze zullen de zaak specifiek moet bekijken, omdat wij goede argumenten hebben. De schuld ligt overigens bij hen dus zullen zij hierin ook verantwoording moeten nemen.
Waar kan ik een bezwaar indienen m.b.t. tot een declaratie voor gemaakte taxikosten? NS geeft aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor gemaakte taxikosten, maar in dit geval zal NS de kosten wel moeten vergoeden. De laatste trein van Tilburg naar Breda had namelijk een uur vertraging en werd daarna gecanceld i.v.m. stakingen rond die dagen. Wij wilden eerst NS om vervangend vervoer vragen voordat we zelf iets zouden regelen. Er liep personeel rond die zeiden dat er vervangende bussen geregeld zouden worden, maar die zijn er nooit gekomen. Daarna was er geen personeel op het station of online beschikbaar om om hulp te vragen gezien het late tijdstip. Wij waren dus genoodzaakt om zelf een taxi te moeten regelen. Ik vind het te makkelijk van NS om te zeggen dat ze taxikosten niet vergoeden. Ze zullen de zaak specifiek moet bekijken, omdat wij goede argumenten hebben. De schuld ligt overigens bij hen dus zullen zij hierin ook verantwoording moeten nemen.
NS is 24/7 bereikbaar, zowel via social media, telefonisch en infopaal. NS heeft thuisbrengplicht. Om daar gebruik van te kunnen maken moet je telefonisch contact opnemen. Zonder contact geen vergoeding voor zelf geregeld vervoer. Zelf geregeld vervoer wordt bijna nooit vergoed. Na contact regelt NS vervoer.
Waar kan ik een bezwaar indienen m.b.t. tot een declaratie voor gemaakte taxikosten? NS geeft aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor gemaakte taxikosten, maar in dit geval zal NS de kosten wel moeten vergoeden. De laatste trein van Tilburg naar Breda had namelijk een uur vertraging en werd daarna gecanceld i.v.m. stakingen rond die dagen. Wij wilden eerst NS om vervangend vervoer vragen voordat we zelf iets zouden regelen. Er liep personeel rond die zeiden dat er vervangende bussen geregeld zouden worden, maar die zijn er nooit gekomen. Daarna was er geen personeel op het station of online beschikbaar om om hulp te vragen gezien het late tijdstip.
Heb je toen nog geprobeerd te bellen of op een andere manier contact te krijgen? Zo ja, wat gebeurde er toen? De telefonische klantenservice is 24/7 beschikbaar.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.